Monday, October 5, 2015

Manners make a man

"MANNERS MAKE A MAN"
We can buy many things in this wolrd with money, but good manners, like friendship, love and respect can't be gained with money. it can only be obtained through early foundation with the aid of understanding parents and teachers. that is why in school, teachers not only prepare us for work in the future. 

tulisan malam hari, gua lagi laper gua lagi bengong nunggu mie tek tek langganan gua tapi tak kunjung lewat ,yaelah sih udah cukup kamu aja yg php'in aku mie tek tek jangan hufffft.

gua bosen gua iseng" liat buku kuliah gua tau tau nya gua nemuin artikel itu sob, maksud itu tulisan bagus buat orang" yang selalu nge gampangin suatu hal pake "DUIT" lo baca deh lo pahamin maksud nya.

salam mie tek tek semuaaaaaa

No comments:

Post a Comment